تعبير بالإنجليزي عن بلدان تتمنى زيارتها

الكاتب: المدير -
تعبير بالإنجليزي عن بلدان تتمنى زيارتها
"محتويات
تعبير عن بلد تود زيارته بالانجليزي
ترجمة تعبير عن بلد تود زيارته بالانجليزي
تعبير عن تمني زيارة البلد المفضل بالانجليزي
ترجمة تعبير عن تمني زيارة البلد المفضل بالانجليزي
تعبير عن بلد تود زيارته بالانجليزي

Since I was a little kid I have dreamed and wished to travel a lot when I grew up, and to this day I very much hope to make that wish come true, and I feel confident that I will indeed do it one day, and the first country in my mind was America, when I watched American films it was The places where they are filmed I like very much, and I have read about them in a lot of books and on the Internet, it is the richest and most prosperous country in the world.

With the passage of time, my great desire to travel and visit America increased, and I am still very excited to see what beautiful vacation homes there are that are spread all over the country, and which Americans can go to for rest, relaxation and rejuvenation, especially after a period of hard work. or study.

I am also very excited to see the cinemas that are in America, and above all what are in Hollywood and how beautiful they are, and I hope to see the way American films are shot, which are rated as the best around the world.

I would very much like to visit the famous New York City, it is the largest city in the world, so that I would like to see the huge traffic jams in the markets and streets and on the roads for hours, and I want to see its big stores and its warehouses and its huge tall buildings facing the sky and skyscrapers.

And I want to know the character of Americans and their lives in terms of how they eat, what foods they eat, how they prepare their food, who cooks it, and how Americans deal with guests in their homes, and I want to make sure of everything I read and heard about them and whether they are really at the highest levels of science and civilization modern or not.

And I think that desire will remain inside me until one day I fulfill it, and then I will photograph everything I do so that it will remain a beautiful memory of that visit to me.

ترجمة تعبير عن بلد تود زيارته بالانجليزي

منذ أن كنت طفل صغير وأنا أحلم وأتمنى بأن أسافر كثيرًا عندما أكبر، وإلى اليوم وأنا أتمنى كثيرًا أن أحُقق تلك الأمنية، وأشعر بالثقة من أنني بالفعل سوف أفعلها في يوم من الأيام، وقد كانت أولى البلاد في مخيلتي هي أمريكا، فعند مشاهدتي للأفلام الأمريكية كانت الأماكن التي يتم التصوير فيها تُعجبني كثيرًا، كما أنني قمت بالقراءة عنها في الكثير من الكتب وعبر الإنترنت، وهي أغنى دولة في العالم وأكثرها ازدهارًا.

ومع مرور الوقت أصبحت رغبتي الكبيرة في السفر وزيارة أمريكا تزداد، وما زلت مُتشوقًا كثيرًا حتى أرى ما بها من بيوت العطلات الجميلة التي تنتشر في كافة نواحي البلاد، والتي يستطيع الأمريكيون الذهاب إليها من أجل الراحة والاستجمام وإعادة تجديد الشباب، وخاصة بعد فترة من العمل الشاق أو الدراسة.

كما أنني لدي حماس كبير حتى أُشاهد دور السينما التي توجد في أمريكا، وقبل كل شيء ما توجد في هوليوود ومدى جمالها، وأتمنى أن أرى الطريقة التي يتم بها تصوير الأفلام الأمريكية، والتي تم تصنيفها على أنها الأفضل حول العالم.

وأرغب كثيرًا في أن أزور مدينة نيويورك الشهيرة، فهي أكبر المدن التي توجد في العالم، حتى أود أن أرى الازدحام الهائل لحركة المرور في الأسواق والشوارع وعلى الطرقات لساعات، ولدي رغبة في رؤية متاجرها الكبيرة ومشاهدة مستودعاتها ومبانيها العالية الضخمة التي تتقابل مع السماء وناطحات السحاب.

وأريد أن أتعرف على طابع الأمريكيين وحياتهم من حيث كيف يأكلون، وما الأطعمة التي يأكلونها، وكيف يجهزون طعامهم، ومن الذي يطبخه، وكيف يتعامل الأمريكيون مع الضيوف في بيوتهم، وأريد أن أتأكد من كل ما قرأته وسمعته عنهم وهل هم بالفعل في أعلى درجات العلم والحضارة الحديثة أم لا.

وأعتقد أن تلك الرغبة سوف تظل موجودة داخلي إلى أن أقوم بتحقيقها في أحد الأيام، وحينها سوف أقوم بتصوير كل ما أفعله حتى تظل ذكرى جميلة لي من تلك الزيارة. [1]

تعبير عن تمني زيارة البلد المفضل بالانجليزي

The country that I most wish to visit in the future is Switzerland, I heard that it is a very wonderful country, and the best thing that distinguishes it is its natural beauty, as its geographical location is surrounded by Germany, Austria, Italy as well as France, all of which are wonderful countries, and when I go to it I hope to roam between All of these countries, and that location led to a significant and important influence on English cultures.

This also led to the fact that people speak four different languages ??in it: French, Romansh, Italian and German, meaning that I will learn about various and new languages, while what attracts me most to visit it is the natural cities, where there are many areas and landmarks that can be seen.

And the Swiss Alps are famous all over the world, they cover nearly 60% of the total area of ??Switzerland, and there are many hills that are found in that region, and they are actually glaciers, and there are rivers at the hills such as the Rhine and the Rhone.

Lakes are another tourist attraction in Switzerland, and it has the largest lakes, such as Lake Geneva and Zurich, and there are large cities, such as Zurich, Geneva and Basel.

ترجمة تعبير عن تمني زيارة البلد المفضل بالانجليزي

إن أكثر الدول التي أتمنى أن أزورها في المسقبل هي سويسرا، فقد سمعت أنها بلد رائع جدًا، وأفضل ما يميزها هو جمالها الطبيعي، إذ أن موقعها الجغرافي محاط بألمانيا، النمسا، إيطاليا وكذلك فرنسا، وكلها بلاد رائعة، وعند ذهابي إليها أتمنى أن أتجول بين كل تلك البلاد، كما أن ذلك الموقع أدى إلى وجود تأثر كبير وهام للثقافات الإنجليزية بها.

كما أن هذا أدى إلى أن الناس يتحدثون فيها بأربع لغات مختلفة وهم: الفرنسية، الرومانشية، الإيطالية والألمانية، أي أنني سوف أتعرف على لغات متنوعة وجديدة، في حين أن أكثر ما يُجذبني لزيارتها هو المدن الطبيعية، ففيها العديد من المناطق والمعالم التي يُمكن مشاهدتها.

وجبال الألب السويسرية تشتهر حول العالك كله، فهي تغطي ما يقرب من 60? من إجمالي مساحة سويسرا، وبها الكثير من التلال التي توجد في تلك المنطقة، كما أنها في الواقع عبارة عن أنهار جليدية، وتوجد أنهار عند التلال مثل نهر الراين والرون.

وتُعتبر البحيرات من مناطق الجذب السياحية الأخرى في سويسرا، وبها أكبر البحيرات كبحيرة جنيف وزيورخ، كما يوجد بها مدن كبيرة، مثل زيورخ وجنيف وبازل. [1]

المراجع"
شارك المقالة:
7424 مشاهدة
هل أعجبك المقال
0
1

مواضيع ذات محتوي مطابق

التصنيفات تصفح المواضيع دليل شركات العالم
youtubbe twitter linkden facebook